Saturday 12 March 2011

Baju Korporat ISMA Sarawak (Limited Edition)

As salam buat semua pembaca AKAL....

Di kesempatan pada kali ini, ana ingin mempromosikan baju korporat Ikatan Muslimin Malaysia (ISMA) Sarawak  untuk edisi khas. Baju ini buat julung kalinya telah dipamerkan semasa Daurah Asas Murabbi sebelum ini. Berikut adalah beberapa gambar baju tersebut untuk tatapan antum semua.



Tempahan untuk EDISI KHAS ini dengan harga RM60 akan tamat pada 20 Mac 2011. Setelah tarikh tersebut harga akan dinaikkan ke RM70 untuk sepasang baju.

Jadi, apa tunggu lagi!!!!!!!! Tempahlah sekarang sehingga 20 Mac 2011.

Untuk tempahan sila hubungi ana terus di talian 013-5640823 atau smskan kepada ana nama yang antum ingin letakkan pada baju dan saiz baju... Deposit RM20 boleh diserahkan kepada ana semasa FAMILY DAY ISMA Sarawak (20 Mac 2011).. Tempahan juga akan di buka semasa program tersebut...

Kepada ikhwah yang belum membuat tempahan, buatlah tempahan secepat mungkin!!!!!!

Bersama kita memperkenalkan dan menaikkan nama ISMA di mata peribumi Sarawak ini secara khususnya dan Malaysia secara amnya sebagai satu wadah yang membawa risalah ISLAM secara menyeluruh dengan manhaj Rasulullah SAW untuk membina generasi harapan umat dan agama....


"Melayu Sepakat, Islam Berdaulat"

Wassalam...

Centre for Academic and Information Services,
Universiti Malaysia Sarawak
7 Rabiul Akhir 1432H

3 comments:

  1. ana dah beli satu, saizXL, deposit dah byr rm10 kan?

    ReplyDelete
  2. ana nak satu yer..saiz xl juga deposit nt blik kuching ana bg hehe

    ReplyDelete

Salam ukhuwahfillah. You may post your comments here... Jazakallah khair for the comments, questions, suggestions or etc..